اداره توسعه مدیریت و منابع
- برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر برای توسعه منابع درآمدی سازمان
- نظارت بر انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب
- -تنظیم برنامه و بوجه عملیات سازمان
- -تهیه گزارشهای مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه سازمان
- نگهداری حسابها و هزینه و نظارت در ممیزی و رسیدگی به لیستها و اسناد هزینه
- نظارت در حفظ و نگهداری کلیه اموال و دارائیهای سازمان
- تامین خدمات پشتیبانی و تدارکات سازمان
- برنامه ریزی و تامین خدمات اداری، منابع انسانی، امور تشکیلات و فرایندهای کاری سازمان
- برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان سازمان
- اجرای آئین نامه ها و مقررات استخدامی ناظر بر کارکنان سازمان
- اجرای مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان
- انجام امور دبیرخانه و مدیریت حفظ و نگهداری اسناد و آرشیو سازمان
- برنامه ریزی و اجرای طرحهای رفاهی برای کارکنان
- انجام امور ارزشیابی کارکنان سازمان
- وصول درآمد حاصل از ارایه خدمات سازمان طبق مقررات
اهم وظایف اداره توسعه مدیریت و منابع سازمان شامل برنامه ریزی برای توسعه منابع درآمدی، نظارت بر انجام تعهدات مالی، تنظیم برنامه و بودجه، تهیه گزارش مالی و تفرغ بودجه و ترازنامه سالانه، نگهداری حساب ها و هزینه ها، نظارت در حفظ و نگهداری کلیه اموال، برنامه ریزی و تامین خدمات اداری و منابع انسانی، برنامه ریزی دوره های آموزشی، اجرای آیین نامه ها و مقررات استخدامی، بیمه، بازنشستگی و خدمات درمانی و اجرای طرح های رفاهی برای کارکنان می باشد.